Alla inlägg den 6 april 2010

Av Sara Gustafson - 6 april 2010 22:34

Nu är påsken över... Hjälp vad fort tiden går! Lite skönt är det för det betyder att det snart är sommar och man slipper alla dessa tjocka, varma och bökiga kläder. Men samtidigt känns det som att man inte riktigt hinner med.


Påsken var helt underbart mysig! Skärtorsdag var vi hemma hos Olas föräldrar och åt påskmat. Hans mormor var också där och vi hade en riktigt trevlig kväll. Emil var också nöjd, vi hade med oss gåstolen så han inte skulle bli så uttråkad.


Långfredag åkte vi och köpte resesäng till Emil, skönt att ha en ifall man ska sova över hos någon nån gång.

Påskafton åt vi lunch hemma hos min farmor och farfar och det är alltid lika spännande. Farmor hade sagt att vi skulle äta vid 12-12.30 men när vi kom vid 12.30-tiden så hade hon precis satt på potatisen och äggen, typiskt farmor! Så mat blev det inte förrän strax innan 14, men men. Trevligt var det iaf. Det var bara våran familj där så det var jättelugnt :) Kusinerna Emma och Matilda kom efter en stund och fikade, och även vår faster Eva.

På kvällen var vi hos Emilie och Robin och grillade, allihopa =) Älskar min underbara familj och är så glad att vi kunde fira påsken tillsammans :)


I söndags åkte jag in och hämtade underbara Sandra. Hon är så fin med sin gravidmage, 6 veckor kvar till beräknat nu :) Jag längtar sååå! Vi grillade korv och hade mysigt, det var ju sånt härligt väder! Emil provade gungan han fick i julklapp av mina föräldrar för första gången och han älskade den! Sen gick vi in och kollade på min förlossningsfilm, herregud så het jag var! Fast man är ju inte på förlossningen för att se snygg ut, direkt ;)

Det är konstigt egentligen hur mycket man glömmer, kommer inte ihåg att jag hade så där ont... Och vad liten Emil har varit! Nu är han ju stora killen om man jämför... Min lille plutt <3


Idag har vi inte gjort så mycket. Trist väder, men på eftermiddagen kunde man iaf se solen titta fram en stund så då passade vi på att gå ut och gunga en stund.


Imorrn ska vi träffa mammor och barn och det ska bli så himla kul att se hur mycket alla har vuxit sen sist! Vi har inte setts allihopa sen januari så det är ett tag sen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards