Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Stackars liten :(

Av Sara Gustafson - 12 januari 2010 23:00

Idag har inte varit nån rolig dag för min lille son. Igår kväll och i natt hade han feber, 39 grader. Han fick 5-månaderssprutan igår... Sist så fick han knappt nån feber, men nu var han jättevarm, min lila plutt :( Så synd om de små när de är sjuka...


Vi var hemma hela dan och bara tog det lugnt. Emil sov mycket, när han var vaken var han jättegnällig. Han har inte haft så mycket feber nu på dan, men fått alvedon iaf.

Ola jobbade dessutom över idag, han slutade inte förrän vid 18-tiden. Jag var så trött, orkade inte ens laga mat så Ola fick ta med sig hem. Sån glädje när han klev innanför dörren! Restan av kvällen var Emil inte gnällig alls, som tur var! Han kanske saknade sin pappa hela dan?

 
 
Elin

Elin

14 januari 2010 22:49

Det är ju så typiskt på ett sätt. Adrian kunde vara hur gnällig som helst och inget var bra..men så fort Martin kom hem så var han hur nöjd som helst. Konstigt de där. Redan trötta på sin mamma?! :D

http://e-lindahl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Gustafson - 6 april 2010 22:34

Nu är påsken över... Hjälp vad fort tiden går! Lite skönt är det för det betyder att det snart är sommar och man slipper alla dessa tjocka, varma och bökiga kläder. Men samtidigt känns det som att man inte riktigt hinner med.   Påsken var helt un...

Av Sara Gustafson - 30 mars 2010 22:08

Usch, Emil har varit sjuk i några dagar nu, fick feber och blev förkyld i lördags. Så efter två rätt så sömnlösa nätter är jag ganska trött... Längtar tills han blir frisk igen, min lille plutt. Tycker så synd om honom, om alla små barn som blir sjuk...

Av Sara Gustafson - 26 mars 2010 22:19

Jaha, nu var det så där längesen igen... Ja, Emil växer fortfarande som det ska och är en mycket nöjdare kille numera :) Vi har äntligen fått rutiner i vardagen, vilket känns fruktansvärt skönt! Han äter allt, men är inte jätteförtjust i rödspät...

Av Sara Gustafson - 22 februari 2010 22:33

Nu ligger jag så där efter med bloggandet igen... Mycket har hänt, ska försöka komma ihåg allt... Emil har varit sjuk, förkyld och febrig- stackarn :( Nu har han blivit fri från feber, men hosta har han istället... Han verkar dock inte b...

Av Sara Gustafson - 13 februari 2010 23:15

Hoppsan, var visst väääldigt längesen jag uppdaterade bloggen... Ok, vart ska man börja? 31:a januari döptes Emil i en fullsatt Tysslinge kyrka. Dopet hölls i samband med att kyrkan återinvigdes efter renovering, därför var det så mkt folk....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards