Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Wow!

Av Sara Gustafson - 15 januari 2010 22:40

Hann inte med nåt inlägg igår, kommer idag istället :)


Igår var jag, mamma, pappa och mina systrar och såg "Lord of the Dance". J-vlar vad bra det var!!! Skulle lätt kunna se det igen! Fattar inte hur de hinner med i fötterna, och hur de kan vara så sjukt samspelta! Underbart att se :)

Vi hade en helmysig kväll, längesen vi gjorde något bara vi fem.

Ola var hemma med Emil själv för första gången (så här länge) och vi trodde det skulle gå bra, men icke... Han hade varit gnällig och ledsen nästan hela kvällen, nöjd i en timme allt som allt. Och knappt ätit något heller :( Så när jag kom hem så testade jag ge honom gröt, och då minsann gick det bra. Sen somnase han gott och sov som vanligt hela natten.




Idag var vi först hemma hos Jennie och Baltazar och träffade Elin & Ester, Carolina & Melwin, Karolina & Felicia och såklart Jennie & Baltazar. Så himla skoj att se allihopa! Barnen växer så det knakar :) Vi saknade Johanna & Elsa och Marie & Molly, de kunde tyvärr inte komma. Hoppas på att få se dem snart oxå :)


Emil och jag stannade bara en liten stund, sen åkte vi hem till Hanna och Anton, dit Elin och hennes underbara barn Adrian och Ingrid kommit för att hälsa på. Adrian har verkligen blivit en stor kille, märks att han snart blir 2 år :) Och lilla Ingrid växer också så det knakar :) Vi åt fruktsallad och senare även mat och det var så mysigt att vara med barnen (och mammorna också såklart) och se hur de är intresserade av varandra. Adrian springer runt och leker som vilken två-åring som helst, men han är ovanligt snäll mot sin lillasyster (tycker jag iaf). Han hämtar nappen, pussas och kramas och hjälper Elin kolla så att ersättningen är lagom varm. Så sött att man inte kan göra annat än smälta :)


På kvällen har vi varit hos Olas föräldrar och ätit mat, också det mysigt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Gustafson - 6 april 2010 22:34

Nu är påsken över... Hjälp vad fort tiden går! Lite skönt är det för det betyder att det snart är sommar och man slipper alla dessa tjocka, varma och bökiga kläder. Men samtidigt känns det som att man inte riktigt hinner med.   Påsken var helt un...

Av Sara Gustafson - 30 mars 2010 22:08

Usch, Emil har varit sjuk i några dagar nu, fick feber och blev förkyld i lördags. Så efter två rätt så sömnlösa nätter är jag ganska trött... Längtar tills han blir frisk igen, min lille plutt. Tycker så synd om honom, om alla små barn som blir sjuk...

Av Sara Gustafson - 26 mars 2010 22:19

Jaha, nu var det så där längesen igen... Ja, Emil växer fortfarande som det ska och är en mycket nöjdare kille numera :) Vi har äntligen fått rutiner i vardagen, vilket känns fruktansvärt skönt! Han äter allt, men är inte jätteförtjust i rödspät...

Av Sara Gustafson - 22 februari 2010 22:33

Nu ligger jag så där efter med bloggandet igen... Mycket har hänt, ska försöka komma ihåg allt... Emil har varit sjuk, förkyld och febrig- stackarn :( Nu har han blivit fri från feber, men hosta har han istället... Han verkar dock inte b...

Av Sara Gustafson - 13 februari 2010 23:15

Hoppsan, var visst väääldigt längesen jag uppdaterade bloggen... Ok, vart ska man börja? 31:a januari döptes Emil i en fullsatt Tysslinge kyrka. Dopet hölls i samband med att kyrkan återinvigdes efter renovering, därför var det så mkt folk....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards