Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Sara Gustafson - 28 januari 2010 22:59

Idag har vi varit på babysim för första gången! Så underbart kul att få bada med våra små söner, och de älskade det! Att Anton gillade att bada visste vi ju, han brukar bada hemma, men att Emil också älskade det var jättekul! Mysigt var det också :) Mormor Sussi var också med i vattnet och som fotograf =)

De säger att barnen brukar bli väldigt trötta efter badandet och sova länge efteråt. Ha! säger jag bara, det stämmer definitivt inte på Emil... Han somnade visserligen nästan direkt efter badet, han åt en flaska ersättning och slocknade sen i bilbarnstolen, men efter ca en halvtimme var han vaken igen. Sen somnade han vid Tysslinge ungefär och sov hem, men sen var han klarvaken,den lille busen! Hade föreställt mig en lugn eftermiddag, men icke!

Jaja, nu sover han gott iaf, men det gick ovanligt trögt att natta honom ikväll, tog 40 min (!), normalt sett tar det ca 10...


Bilder från badet kommer här nedan:

           

Haha, de hamnade visst i fel ordning. Men jag orkar inte ändra, så det får vara så ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards